Thursday 8 December 2011

tagging !

assalamualaikum...

first sekali.. aku agak blur ! hehehe.. adoyaii.. ni try n error jekk.. ntah ape yg jd pon xtw laa... so,aku men bantai sesuka suki hati aku laa.. nseb baek mood aku tga baek sbb dpt pnjat pokok rmbutan ! hahaha.. jom !

  • You must post these rules. Each person must post 11 thing about themselves in their journal.
  • Answer the question the tagger set for you their post. And create eleven new questions for people you tagged to answer.
  • You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
  • Go to their page and tell them you have tagged him/her.
  • No tag back.
  • No stuff in the tagging section about "You are tagged if you are reading this" You legitimately (a.k.a really, trust, with all honesty) have tagged 11 people

11 perkara mengenai cik auliya !
1. cool ----> aku mmg ske wt gaya cool.. especially bab2 nk wt assignment ! hehehe...
2. pemalu ----> aku seorg yg pemalu k.. tp bila da knl, becok !
3. brutal ----> hehehe.. gaya mmg brutal cket, klu x.. xkn aku suka panjat2 pokok kn..
4. sensitif...
5. perfectionist ----> sume benda yg aku nk wt mst ad style !
6. aku suka anime ! mmg layan sume cartoon... !
7. aku rse aku suka colour coklat jgak laa selain colour merah,hitam n putih ! 
8 kuat gelak ----> hidup kne laa epy... 
9. peramah ----> aku xsuka gadoh ngan org ! wink wink
10. aku suka music indie ! yess... indie is simply the best ! terbaekkk !
11. pemaaf...

selesai jugak !!! fheww ~

soalan dari wanie bokne !

1. apakah pendapat anda tentang wanie bokne ?
# hemmm... seorg yg baekk... tp agk blurrr... omell :)
2. adakah anda rasa wanie bokne annoying ?
# alamakk.. nk kne jwb jujur ke ni ? kne pkir ni.. well,, nope ! x annoying pon ! hehehe..
3. apakah perasaan anda bila dapat berkenalan dengan wanie bokne ?
# wahhh.. xtergambar perasaan uhh.. epy melambung-lambung kot !
 4. Pernah tak rasa nak menyesal sebab anda ditakdirkan untuk mengenali Wanie Bokne?
# hemmm.. agak laa ... tp xboleh nk undurkn wktu kn... hahaa.. just kidding !
5. Apakah perkara yang anda meluattt tentang Wanie Bokne?
# ke'blur' an dy uhh.. adoyaii ! fheww ~
6. Adakah anda malu berkawan dengan Wanie Bokne?
# sudah semestinya TIDAK ! she's best !
7. Berapa lamakah anda mengenali Wanie Bokne?
# ntah laa.. mcm da lama jekk ... sampai x bleh nk kira ngan jari...
8. Adakah Wanie Bokne pemalu?
# op coz TIDAK ! sbb dy bleh ckp ngan aku ape.. peramah la uhh an... :)
9. Apakah perkara yang anda inginkan perubahan dalam diri Wanie Bokne?
# please.. jgn blur2 lg my dear ! hehehe...
10. Adakah anda yakin Wanie Bokne nii BAIK orangnya? Ngee! x)
# saya yakin ! 
11. Lastly ! Cukup tak kasih sayang yang anda terima dari Wanie Bokne? #HAHAA x)
# hemmm... mcm mne nk jwb ni erkk ? okey, xcukup ! huahuahua... 

okay..! tamat pon ... mcm jwb exam plak...


orang yang bertuah utk di tag oleh aku ialah :

> kero farahana
> eya sahabiri
> hana zainal
> a'ai
> megat
> dayah radzi
> nach mai
> wanie
> maziah
> shigey wazzup
> eyka 

hemm... okay laa kott ! wink wink !

perghh..ingat da siap, kne wt soalan utk korg,, penat aku !

soalan nya ialah ----->

1. apa yang anda suka pasal saya ? kenapa yekk ?
2. laman web feveret anda ?
3. apakah masakan yang pernah anda masak utk family anda ?
4. hobi anda ? 
5. dimanakah tempat dating yang menjadi pilihan anda bila keluar bersama ?
6. cita-cita sebenar anda ?
7. suka stalk org tak ?
8. perkara paling kelakar yang pernah anda alami ?
9. siapakah yang paling anda sayang ?
10. sepuluh tahun lagi anda akan jd ape erkk ?
11. lagu feveret anda ?

itu je laa soalan nyerr.. jwb laa ... uji minda ! huhuhu.. 

selamat menjawab ... !

No comments: