Sunday 26 February 2012

please remind me

Assalamualaikum..

Hello  peeps,
it's ohsem sunday ! dan aku dalam dunia kebosanan... semalam tak keluar, hari ini plak aku tenung lappy aku sampai nak tersembul bijik mata.. hee hee hee.. terlebih sudah.. hado aku kesah.. peace ^^(v)

wahai si kacak dan si jelita sekalian,
boleh tak korang tolong aku ? sila angkat tangan... cepat ! kalau tak mampu angkat tangan, sila angkat kaki... hik hik hik... *datang dah gedik aku ni*
okay ! tolong hape ? hemmm.. ehemmm.. alkisah ~


: : tolong ingatkan aku saat aku terleka dengan keindahan dunia yang mengasyikkan sehingga aku lalai menjadi seorang muslim : : 


: : tolong ingatkan aku untuk tidak menjadi sombong dan angkuh dengan kejayaan yang telah di berikan : : 


: : tolong ingatkan aku andai aku mengeluarkan kata-kata yang menyakitkan hati : :


: : tolong ingatkan aku jika aku melakukan kesalahan tanpa aku sedari : :


: : tolong ingatkan aku bahawa dunia ini hanya sementara dan akhirat adalah kekal : :

cukuplah itu je yang aku nak korang ingatkan... fheww [ -.- ]

p/s: i love you

No comments: