Friday 15 June 2012

Model?

Assalamualaikum...

Hello people,
Setelah aku tambah tolak darab bahagi, rupa-rupanya dah berminggu-minggu tak hupdate belog ni. Dengan kerancakan perlawanan UEFA EURO 2012 antara Spain vs Ireland, sambil kunyah kentang goreng dan hirup Teh O, aku terus testing bukak belog. OH boleh laa, memang kalau niat baik Allah mudahkan punya laa... Jiwa tak tenteram bila tak update belog ni. Tapi jangan lupa untuk update iman jugak okeee. Fuhhh, bila dah lama tak menaip belog jadi macam mati otak sebab dah tak tau nak bina ayat macam ayat karangan BM masa SPM dulu-dulu. -.- '. Padahal mata dengan otak tak keruan hala tengok Fernando Torres. HIKHIKHIK. Sekarang semua pasal BOLA derrr. Makan, minum, tidur, facebook, twitter semua BOLA.

Okeh, enuf dengan intro yang meraban tak tentu pasal tu. Sebelom korang cakap aku ketinggalan zaman lemme say it by myself. Aku memang ketinggalan zaman sebab baru tau pasal pixlr.com/o-matic/ . Perghhhh ! malu ahhhh. Tapi aku buat-buat cool macam konon-konon dah tau pasal menatang tu. Dan disebabkan tahap jakun aku sampai ke paras maksima, aku geledah gambar-gambar aku yang comel dan macho untuk aku edit ! Wahhh ! aku suka edit gambar kat pixlr.com/o-matic/ sebab yang huduh pon dah jadi cantek. macam magic ! the fish - - "

Ha'a... memang muka mintak penampar

Ada macam gaya Datin tak ??!!

I'm sexy and I know it !


muka paling innocent - - "

Cukup lah kot bubuh empat ketul gambar yang bukan syok sendiri tuu. Kalau letak banyak-banyak nanti korang muntah. HAHAHA. Padahal malu sehhh. Dah macam gila glamour. Ehhh ! ikut suka jantung aku la nak buat entri apa ponn, Y U SO SIBUK ??! Errr... terlebih emosi pulak. Cut it off ! Enjoy your day people. Gotta go sebab nak sambung tengok EURO ! Babaii~

Kotak Hati: kalau lah Germany vs Spain masa final nanti. Mesti gempak kannn ? - - " *krik krik krik

1 comment:

twinscraftlife said...

Hi! 안녕하세요~~! please do visit our blog! we sell
purely handmade products such as pouch,
earrings, cards, hp strap, cute items!
쇼핑하시면 더 감사합니다~~^^
http://twinscraftlife.blogspot.com
http://thesoaplicious.blogspot.com