Saturday 15 September 2012

1,2,3,4... You !

Assalamualaikum.

Hai mak long, mak ngah, Oh tak lupa buat mak dan ayah di sana tuuu *lambai tangan - - ' . padahal mak dan ayah aku tak tau pon aku buat blog. Tak boleh cakap sebab aku malu. Hekhekhek :O . Hari sabtu adalah hari yang sesuai untuk berjalan-jalan, berdating sana sini. tapi aku lebih suka duduk dalam bilik sambil goyang-goyang kaki, baca magazine dulu kala, dengar lagu baru dan lama, bukak facebook dan twitter. Hidup bujang, gini la kisah nya yeop !

to all my follower :)

ps: aku bersyukur sebab aku tak berkeseorangan di dunia ini. salam.

6 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

nk pulak tgh2 hujan ni.. sedap tido.. hehe

Unknown said...

i love you too. :)

!~ Dolly Auliya ~! said...

MeuzAngelo : tau takpee... huhuhu

!~ Dolly Auliya ~! said...

zera eira : thank you. :)))

Mas Lizah said...

saya suke berada di rumah bila cuti,, ! home sweet home,, :)

!~ Dolly Auliya ~! said...

cahaya qaseh: yeppp ! home is the best place ever.