Sunday 8 January 2012

Saat Yang Menggembirakan.

Assalamualaikum.

Reader[s] !
Huarghhhhhh ! Rasa nak menjerit. Serious nak menjerit ! Jom jerit sama. Huargghhhhh ! *enough lah jiran sebelah dah marah tu*. Hokehh. Nak tau kenapa aku menjerit tak tentu pasal ? Nak tau tak ? Angguk selaju 30km/jam. Hehehehe. Gurau saja jangan marah nahhh. ^^

Uishhh hari ahad yang menggembirakan. Elehh, mcm lah hari-hari lain tak gumbira kannn. Fuhhh *masih cuba tenangkan diri*. Cik Lyssa Faizureen blogger yang sangat aku minat penulisan dia,tips dia dan tutorial dia serta style dia tu, dah FOLLOW aku ! Yessss ! Hepi kot. Elehhh, mcm la best sangat. Itu korang yang cakap ! Aku cakap plak "AKU SUKA GILERRR !" perghhh, tu diaaa aihhh *keluar loghat utara haa*

Memang tak senang duduk la aku ni, nak jaja cerita yang lyssa dah follow aku kat geng-geng sekutu sekepala sejantina aku *ayat nak over jugak, tak kira*. Lalalalallalalala~

Bak kata pepatah *tiba-tiba nak masuk kan pepatah lepas baca paper yg kes kesalahan peribahasa tadi* tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu. kannnnnnnn ?

p/s: aku siap lompat bintang bila tengok Lyssa ada follow. *huntungg roomate takde dalam bilik (malu)*

12 comments:

Shereen Yahya said...

tumpang gembira :)

!~ Dolly Auliya ~! said...

@Shereen Yahya hehe. thanks yaa. peace !

Mira Maisara said...

untunglaa..
selalu bace blog die yerp
?

!~ Dolly Auliya ~! said...

@mira maisara hari-hari bce,best !

Cik Ai said...

hahaha...tumpang hepi =)
dr utara gak ka?sama la kita =p

laureweng said...

happy for you..=)

!~ Dolly Auliya ~! said...

@Cik Aini Lavender's bukannn. sy asal johor. kt sini ramai kwn ngan org utara. tu yg pndai ckp utara. hehe.

!~ Dolly Auliya ~! said...

@Cik Laure Weng thanks dear. hehe. ^^ wink wink.

LYSSA FAIZUREEN said...

amboihhhh . lompat bintangg nohhh . Baru terbaca entry ini ...Maluu pulakk edennnn =]

Ehh . ehh . suka penulisan Lyssa ke ? alhamdulillah . Tengss sesangat yo ! Nahh . Nak kasikk kiss . muah!:*

huhuh~

!~ Dolly Auliya ~! said...

@Lyssa Faizureen suka sangat ! blog harus di bce ! huuhuhu, bila tgk lyssa komen lagi lahh gulink2 atas katil. oh yeahhh. tengsss yaa lyssa. peace !

LYSSA FAIZUREEN said...

HEHE . sama - sama =] peacee (!)

!~ Dolly Auliya ~! said...

@Lyssa Faizureen maju dan teros maju dear. ^^