Thursday 5 January 2012

Semakin Senior Semakin Tinggi Tanggungjawab !

Assalamualaikum.

Haaa tengok tajuk tu. Kagum tak ? Hipothesis tu. Teringat zaman sekolah dulu kala lagi-lagi masa kelas sains. Hahaha. Mcm la aku ni dr zaman batu nak cakap zaman dulu kala *muka seposen* .
Tahun 2o12 ni, aku dah memasuki Tahun 3 Semester I. Fuhhyooo, ingat senang ke ? Susah tau nk jawab exam. Siang malam menatap buku tanpa jemu. Chewaahhhh ! *poyo je*
Tadi dah start kelas, perghhh. memang blurr jgak la. subjek medical + management + mental health . Dan aku mcm kebiasaan nyerr ---> TERTIDUR ! *siyess tak sengaja. sorry puan.* Hehehehe ~

pit merah tuhh.
Sherammm suam-suam kuku aku masa dlm kelas tadi, nak tau sebab apa. Ehemmm ! tiba-tiba je pikir pasal "mcm mana aku nk buat management ni ? adehhh !" tapi masa dan waktu serta tarikh yg sama jugak aku terpikir "eishhh. senior lepas boleh buat, konfem aku boleh buat" *lepas pikir mcm tu aku buat muka bangga*.
At the end, lepas kelas.. aku ngan kawan-kawan aku posing tak maut berphotoshoot ngan pit yg baru dpt. Hahaha.

wink wink !

Semoga berjaya wahai kawan-kawan ku sekalian. Begitu juga nagn reader[s] semua !
Terima kasih kerana sudi membaca.

p/s: ada banyak gambar tapi agak sopan gitu *sengal sebenar nyerr* !

No comments: