Sunday, 1 January 2012

Selamat Datang Wahai 2o12 !

Assalamualaikum...

Hai semua ! Selamat Menyambut Tahun Baru. So, disebabkan sudah masuk ke 2o12..saya Olie ! menukar ganti diri saya kpd 'aku'.. haaa, kenapa ? sbb lebih selesa... beb ! ni mmg style aku laa braderr..-.- '

Errr..dan sebab dah masuk tahun baru kena lah hupdate entry baru kannn. Hahahaha.. well, tadi sudah kembali ke kolej dan sentap ramai-ramai dgn geng aku.. whoaaa ! best ! lama tak jumpa, ade jekk benda nk gelak.. adoyaii.. nk pecah perut aku gelak tadi..

Topik yg di bualkan, konfem-konfem pasal azam tahun baru dan mcm-mcm lah. Nak tahu azam aku apa? Errr, musuh kejahatan,kekasih kebenaran ! *kartun boboiboy* pastu member aku boleh buat pelik ! Adoyaii. Sabor je lah. ^^

Dan sebenarnya, azam tahun baru ni, ingin menjadi lebih baik dari tahun yg sebelum ni. Itu jekk.. tambahan,menjadi contoh kpd junior-junior yg ada.. Chewahhh.. poyo sehhh ayat aku ! Hade haku kesah ? Nope ! Wink Wink !

p/s: Selamat tinggal 2o11. Selamat datang 2o12 !

2 comments:

NoRaQiLah JohaRi said...

hepi new year olie =)

!~ Dolly Auliya ~! said...

hepi new year kecik ! wink wink ! :)