Monday 30 January 2012

Hidup Kembali ?!!!

Assalamualaikum

Hello reader[s],
Perghhh ! berhabuk betol macam dah berkurun di tinggalkan ! Itulah yang mampu aku gambarkan pasal blog aku ni haa... al-maklumlah aku sedang menghadapi krisis dengan sista meksis ! Adoyaii. problemos betoss lahh. -.- '
Disebabkan masalah ekonomi yang agak merudum saat ini, aku pergi lah mengemis minta berukben semata - mata nak hupdate blog. Terasa seperti hidup kembali. ouhh yeahhh ! Like it ! wink wink.

Tahniah kepada Hafiz si Awan Nano sebab menang AJL ! Hampa kot, aku target si Alyah yang menang tapi apakan daya, aku hanya pemerhati dari kaca tv *tu pun tumpang orang punyer, dasar penumpang betul aku ni* .
Okayyy, lupakan pasal AJL tu. Tacink sesangat ni haaa. Tak nak cakap lelebih. Tenung lah gambar ni then berfikir sejenak ye.


Sekian. Terima kasih. ^^(v) peace yaww ~

p/s: hidup kita sentiasa dinilai.

No comments: