Monday 2 January 2012

Sebelum Dan Selepas.

Assalamualaikum.

Dear reader[s],
Perghhh ! mcm nk buat esei bahasa inggeris jek. Err, sememang nyer sangat la poyo ! Hehehe.
Hokehh, before kembali ke sg.buloh aku hangout dgn member lama aku ! Best nyerr, tgk movie dan jalan-jalan sambil window shopping ! Terbaekkk ! Sayang korang. wink wink.
Dan aku nak main lagi game tangkap-tangkap dolls tu ! *frust sbb masih tak dapat. Menelan duit aku je -.- '.*

And. and. and. setelah kembali ke sg.buloh ! Aku hangout pulak ngan member-member aku di sini. And mcm biasa lah, shopping ! Wow. banyak kot barang. Konon nak bajet lah, tak nak over shopping tapi masih terlebih. Hape pon tak boleh. Hahaha.
Errr. event berhabis duit berlangsung selama 5jam. Bab yg hotak aku tak boleh nk hadam, selalu je sesat. Dan memang aku ni cepat mempengaruhi orang kot, semua jadi blur kalau aku terlebih konpiden. ^^
Sekian. Terima kasih kerana sudi membaca.

p/s: tak dapat nak letak gambar sebab USB mr.sony ericson belom jumpa tuan nyerr.

No comments: