Saturday 7 January 2012

!~ Rindu Form-Sixers ~!

Assalamualaikum.

Hai reader[s] ! doesn't mean that we're being far apart we can't stick together forever ! fuhyooo ! konfem sangat ayat aku lintang pukang. tapi lantak lahh. haha. Seriously aku rindu kot nak gelak besor-besor dan buli membuli geng aku masa form six dulu ! KERO, MAI, SHARM dan PUSPA !

Hahaha. walaupun ada geng disini tapi korang masih berbisa di hati aku. Chewahh. hamek kau. aku tak kira CNY (chinese new year) kena hangout jugak. Hahaha. Aku nak belanja ni *ingat senang nak suruh aku belanja,aku ni kedekut tahi hidung manis tau* .

Hepi sakan aku ni ha nak balek cuti CNY nanti ! Tak sabar walaupun aku terpaksa batalkan niat aku nak main ice sketing. sob sob sob.. *tacink ni sambil terbayang-bayang tempat sketing*. Dah lama kot nak pergi.

lalalalalalala~
Haccuummm ! oppsss, terbersin plak ! Sorry tak sengaja ! itu je lah yg nak di kongsi kan bersama ngan korang.
Terima kasih kerana sudi membaca ! Hit LIKE if you like this. wink wink !

p/s : best friends forever !

No comments: