Saturday 7 January 2012

Ketagih Tak Ingat Dunia... -.- '

Assalamualaikum.

Apa khabar reader[s]! semua. Hope korang okeh je yek. Mula-mula nak log out je tadi sebab tak tahu nak masuk kan entry apa, tapi tup-tup datang plak idea nak share something ngan korang. Memang aku rasa mcm sengal tahap gaban la *sambil buat muka innocent*.

Nak tahu ? Angguk kepala please... Hehehe. okehh good girl good boy~ wink wink. Alkisah nyerr berlaku dalam pukul 11.00pm semalam disaat aku mengadap mukabuku dengan penuh khusyuk sambil berBW sana sini *fuhhh. sangat busy*. Tiba-tiba roomate aku masuk *dia baru balek meeting untuk carnival nursing*, aku pon biasa je lah. Then dia jerit " olie ade kucing ! dr mana beliau datang ni? ". Yang aku plak muka masih innocent jawab " eh? kucing. ouhhhh, mcm mana beliau masok ? tak perasan pon. " *masih khusyuk menghadap lappy*

Bukan setakat itu sahaja, rupa-rupanya beliau adalah kucing hitam kuning yang bunting dan telah selamat melahirkan anak-anak beliau seramai 3 ekor di dalam bilik aku tanpa aku sedari ! *memang terbaekkk kau wahai kucing !*. Dan dia melahirkan anak beliau dalam kotak roomate aku,*errr sorry kak aini, saya memang tak tahu langsung*. Masalah nyerr, anak-anak beliau sudah ada banyak bulu, ini bermakna beliau telah menginap di bilik ini untuk 2 atau tiga hari *aku suspek begitu laaa*. Jiran-jiran lain konfem terkejut dari aku kann, kecoh sampai guard pon datang tengok sekali. Hahaha. Tak boleh bla.

molek !

mek and ah yong !
Memang aku ketagih sangat sampai tak perasan kewujudan kucing-kucing yang comel dalam bilik aku, tapi terpaksa keluarkan anak kucing tersebut sebab nanti warden marah plak. Hehehe.
Gambar anak kucing yang kiut miut tak dapat nak upload sebab mista sony aku dah rosak. Harap maklum.
Terima kasih sudi membaca entry kali ni. Hit LIKE if you like this.

p/s: itu gambar anak kucing aku tapi dua daripadanya telah menghadap Ilahi *mak aku suspek si hidung kembang warna pink yang makan*. Cheese !

2 comments:

Syapinknas said...

waalaikumsalam ..
tomei kucing ..
nape tak bele jea .?
^^,

!~ Dolly Auliya ~! said...

@Mish Chocolart
nk bela, tapi nanti karang warden narah bebel2. hehehe.