Sunday, 1 April 2012

Because Today is Sunday

Assalamualaikum...

Hello people,
Weekend memang selalu jadi hari paling seronok dalam hidup seorang student yang konon-konon nyerr sibuk. Lagi-lagi aku ni haa... pantang bank bertimbun dengan duit, konfem nak jenjalan * padahal duit dalam bank dah kering -.- ' *

Pukul 11 dah gerak berambus dari asrama tercinta -.- ' dan menunggu sebuah teksi datang kepadaku, dengan penuh sabar untuk pergi jenjalan ke PWTC menggunakan perkhimatan KTM... nasebb baik tak tunggu lama sangat, sampai je kat PUTRA, terus pergi PWTC... tujuan utama nak ke SHOE FESTIVAL 2012 ! tapi tengok ada pameran " Jom Masuk U ", apalagi... masuk je lahh walaupun dah jadi student dan insyaAllah tahun ni dah nak habess * doakan kejayaan saya ye kawan-kawan *. Dan beruntung sangat kerana memiliki wajah yang muda macam budak kecik * perasan seminit *, so orang pon bagi lah promosi pasal nak masuk U... Redha je lahh..

Jalan dengan penuh semangat konon-konon memang asal dari KL, mencari SHOE FESTIVAL 2012. Pening kepala mencari.. naseb baek jumpa... Fuhhh, lega..

abaikan wajah budak yang konon-konon comel tuhh...

macam mana nak pakai kasut tuhh... nak jugak nak jugak -.- '

belakang tu diperbuat dari botol je yekk... ohsem kann... so seni tangan yang buat tu :) kagummm :O
Redah tengok kasut, macam-macam ada JIMMY CHOO punya kasut ohsem ! tapi sayang, hanya mampu melihat je... VERN'S, JUKEBOX, ASADI, SUMMIT, CASPIA dan banyak lagi lah... tapi tak beli satu pon sebab kepala hotak tak mampu nak terjemahkan kasut mana yang jadi pilihan hati. Bila perut dah meragam minta penampar memang tak boleh pikir dengan baik. Terus melantak mekdi ! Blurppp ! Alhamdulillah, kenyang sudaahhh.. Hekhekehekhek..

Sekejap je pergi kat situ, pastu terus balek sungai buloh tempat tersayang... ke THE STORE ! Haaa... ini lah tempat nak berhabess duit, kat SHOE FESTIVAL sayang sangat kat duit kannn... Hamekk kau !

tak beli pon, tangkap gambar jekk... sebagai reminder supaya jadi novel HARUS beli bulan ni..
Fuhhh.. sakan berjalan.. tapi mengingat kan peraturan baru asrama, kena balek awal -.- ' . Gggrrrr.. sabar je lah... tapi before balek last posing ! * naseb baek pakai henpon orang * Al-maklumlah tak mampu nak beli henpon sentuh-sentuh macam korang... Ayat tacink... Lalalala~

aku kuat makan... icekimo daily fresh perisa mocha... yummy !  muka serabai -.- 
Hari ini sangat sengal dan lintang pukang jenjalan dengan MYSAA yang tinggi setaraf aku jekk tapi tiada dalam gambar... Sewel aku hari ni.. -.- ! Terima kasih !

Kotak Hati: penuhi hari-hari anda dengan senyuman dan  kegembiraan. Love you peeps !

6 comments:

Khuzrin Kamarudin said...

Berjalan-jalan di tengah kota.. keh keh keh. Untunglah jalan-jalan.

Raz said...

hi selamat berkenalan..
senang2 visit sy yer..http://ratuvioletku.blogspot.com

!~ Dolly Auliya ~! said...

@Khuzrin Kamarudin tengah kota lah sgt kann.. huhuhu ... best wooo ^^

!~ Dolly Auliya ~! said...

@Raz hai... insyaAllah sy singgah... ><

Mysaa said...

hahahhaa...gambar aku tiada sebab xcntik la aku nengok em

!~ Dolly Auliya ~! said...

@Mysaa poyo jeppp... aptb :)