Sunday 15 April 2012

LOVE RAIN

Assalamualaikum...

Hello people,
Wahhh ! Tajuk, kemainn lup lup lup bagai. Nampak HOT lettew. Errrr -.- ' . Okeh ! Enuf enuf enuf. Tanpa membuang kuasa letrik yang banyak dan untuk mengurangkan jumlah pembayaran bil api yang konfem memang di bayar oleh mak ayah korang *apekejadahpunye bahasa -.- '* aku nak kongsi drama korea yang setakat ni sangat cool di mata hati jantung tonsil dan appendix aku. Kemainn bahasa medik kau yepp. Haaccuuummm. *aku bersin sebab sayup-sayup dengar korang puji aku pandai* .Keji tak ayat ni ? Cool kan . Macehhhh !

Aku suka tengok cerita korea. Ingat lagi masa menjadi budak-budak hingusan dulu, lepas balik sekolah agama waktu pagi *errr, sekolah menengah (form 1) waktu petang*, aku terus menonong masuk dapur buat nasi goreng. You see, dah pandai masak since form 1 tau, memang independent gegurl kann ? Aku terus hamek remote, bukak TV2 sebab nak tengok drama korea tajuk Lover In Paris *kalau aku tak salah la* . Sangggup terconggok depan TV sambil makan nasi goreng dan tak kelip-kelip mata *ini memang sah tipu* sebab terpesona dengan lakonan hero and heroin. -.- ' . Tapi itu kira sempoi lagi lah, ada satu hari tu aku feeling sangat tengok sampai terbakar kain sekolah, pasto hentak-hentak kaki cakap kat mak tak nak pergi sekolah. Dan tahap keMINATan drama korea tidak terhenti di situ, ianya berlarutan dari remaja sampai lah sekarang. Cakaplah drama apa pon, Fullhouse, Coffee Prince, My Girl and etc, memang aku layannnn ! Ehhh ! Peduli hape kalau korang nak cakap lelaki korea jambu ke tak. Aku tak heran. Huhhh, jeles lettew.

Ini ini ini ! Drama yang sedang HOT bagi aku ialah drama LOVE RAIN. Okehhh, drama ni aku tak pasti samada dah tayang atau belum kat Mesia ni. Aku minat dengan jalan cerita drama ni, Ciss ! padahal minat kat Yoon A. Haahhaa. Paling ohsem, OST drama ni. LOVE RAIN by Jang Geun Seuk. Terharuuuu. sobsobsob. Aci tak kalau nanges kat blog sendiri. Huuuuu ~ Aku dah tengok kat you tube. Setakat ni baru episode 5 je lah. Jangan panik kalau tak paham bahasa korea sebab ada subtittle, tapi subtitle dari seberang lah. Takpee, yang penting paham. Hoohohoo .

Ni sedikit preview drama LOVE RAIN 


Nak lebih banyak lagi. Rajinkan jemari lembut bak selimut yang direndam dalam softlan, tekan YOUTUBE ! Hahahaha. Mesti korang suka punya. Tengok aku, siap buat OST drama ni jadi lagu dalam blog. I like it bebeh. Cinta tak perlu untuk meminta maaf, sebab cinta datangnya dari hati. Enjoy people ! Till then, saranghaeyo !

My feveret perkataan in this drama --- > Love means never having to say you're sorry.


Kotak Hati: Tak sabar nak tengok the next episod. Mata bersinar tengok lakonan Yoon A yang naif tuuu. Alahaiii ~

10 comments:

Mormor said...

hehe , lawak laa katakata awak ni . nak gelak sejuta kali boleyy ? apepun , ilyke :)

Sis AI said...

Waah, kemain buat entri Korea, wakaka! Last time tgk crite Gumiho la [Smpai nngis2, ceh!] Love Rain? Nk tgk jgk sis, tp last time tgk Korea satu haprak krja tak jdi buat. Trus taubat, wakakaka!

Hidayah said...

cik olie minat korea gittew hehe.. :)
chomel2 je an love story korea ni.. i like~

Anonymous said...

tak minat sangat tak benci sangat..
sedang2 saja utk korea :D

Anonymous said...

Kalau Rain yang berlakon, feeling nak tengok cerita tu lebih sikit. :)

!~ Dolly Auliya ~! said...

@budak.kecik gelak kuat2 biau pecah dinding bak hang... hahaha

!~ Dolly Auliya ~! said...

@Sis AI wahhh ! gumiho best kann... suka tgk heroin dy, comel2 jepp. love rain ni tak tayang kat mesia lg kot. awat la lagu tu ? haishhh :)))

!~ Dolly Auliya ~! said...

@Cik Terapis heeee... minat ! korea punyerr love story memang very the lovely one lahhh... :)))

!~ Dolly Auliya ~! said...

@sis92 yg sdg2 sajaaa... mcm lagu dangdut bak hang. hahhaha. tp cter ni a bit slow tp so suweeettt. try la tgk yepp. ^^

!~ Dolly Auliya ~! said...

@Rara Nasiha huwaaaaa... tau takpeee, tapi hero ni berlakon pon dah terfeeling lebihh jugak nii.. hehehe