Monday, 30 April 2012

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012

Assalamualaikum...

Hello people,
Yeahhh ! Memang dah lama tunggu detik ini muncul. Hari-hari belek kalender tauu, padahal duk tengok tarikh cuti. Nak balek rumah ! HUargggghhhh ! <--- raungan semangat anak perantauan ! -.- ' *sigh.

Errr ! Dengan penuh keazaman yang tinggi bak gunung eberess ! Aku melangkah kaki ke PWTC. Terkedek-kedek melintas jalan, dah macam itik yang masuk acara lumba lari. Hahaha... Sampai je, terus jalan tengok buku yang ada. Tapi paling nak pergi gerai PTS ! Dengan harapan nak jumpa Lyssa Faizureen, tapi takde jodoh nak jumpa mahupun terserempak dengan beliau. Sedih T.T . Then, tengok buku motivasi. Terus hamek seketul. Pastu belek lagi dan lagi dan lagi. Tetiba ternampak gerai GEMPAK STARZ ! Komik ! Cepat-cepat pergi bayar buku pastu serbu komik. Borong LAWAK KAMPUS ! Then muka terus senyum sampai ke cuping telinga. Fuhhh ! Ini gambar aku, sebab ini belog aku. Hahahaha !

kembang kempis lobang hidung tengok lawak kampus. Dah complete semua ! Muahhh !

Comel giloss ini bear. Nak culik tapi tak larat angkat -.- '

Malu mak you olls tengok ! -.- ' Errrr ~

Siap hamek nombor giliran. -.- '

Motif ? Saje nak bagi korang takde selera makan. -.- '

Okeh ! Nak balek. Kbai PBAKL2012 !

Kegilaan. Kegemaran. Kesedapan.

Makan sebelom balek. Kembalikan tenaga untuk berebut masuk KTM ! -.- '

Kotak Hati: Nak pergi lagi *hentak kaki !

3 comments:

Nazirah Azeman said...

bear lg besar dr awak.hehehehehhe

Sis AI said...

Amboi.. Syoknya prgi bahagian Gempak Starz, haha! Nk jgk join, ceh. Malangnya kluarga lbihkn brehat.. Redha jela.. Mcm ni la, tgk org2 yg prgi, haha!

P/S: Sy tkut tgk bear tu. Sy tak tkut dgn bear tu, tp tkut dgn org dsebalik bear tu. Hahaha! Trpengaruh dgn Lawak Kampus.

Rara Nasiha said...

nak bear tu! nak aiskrim magnum tu! :)