Friday, 30 March 2012

Ku Merindu

Assalamualaikum...

Hello people,
Salam jumaat semua.. Sekarang aku mempunyai perasaan yang sangat superb ohsem dan di saat aku  menulis entri ini aku masih menguntum sebijik senyuman yang superb cool * bayangkan lahh -.- ' *
Hari ni tak nak merapu panjang-panjang sebab taknak bagi korang sesak nafas bila baca cerpen berjela-jela panjang nyerr macam laluan highway nak balek key ell ke johor. * rindu rumah sangat *


♥ Jika RINDUKAN SESEORANG , PEJAMKANLAH MATA dan UCAPKANLAH :
" Ya Allah Aku rindukannya keranaMu Ya Allah , Jauhkanlah aku dari perkara yang membuatkan aku lupa kepadaMu. Aku semakin mengerti, ‘JARAK’ ini bukan untuk menghukumku..tetapi ‘JARAK’ ini untuk
MENJAGA aku dan dia..

✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk BERUBAH menjadi yang lebih baik..
✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MEMPERBAIKI cinta kepada Ilahi..
✿~ Dengan jarak ini aku dan dia berjanji untuk MENCINTAI Pencipta kami lebih dari segalanya..
✿~ Dengan JARAK ini aku dan dia berjanji untuk MENDALAMI Islam hingga ke akar umbi.
✿~ Dan Dengan JARAK ini jua aku dan dia yakin andai tiba saatnya nanti, aku dan dia akan LEBIH BERSEDIA untuk melayari semua ini dengan jalan yang diredhai..

p/s : Terima kasih ya Allah kerana memberi PELUANG kepadaku melalui jalanMu ini. Terima kasih kerana memberikan JARAK itu kepada aku dan dia ♥

Kotak Hati: selamat merindu semua... sekarang aku rindu family jekk... Peace ^^v

4 comments:

Inani said...

insyaAllah..andai jodoh tak ke mana..yakin dengan yang tu je dah mampu buat kita lega..^^

!~ Dolly Auliya ~! said...

@Inani yepp.. betol. berserah segalanya pada yang Maha Esa... :)

gdiss kepastian said...

naa share boleh....suka entry nie...

!~ Dolly Auliya ~! said...

@gdiss kepastian boleh jepp :) sila lahh...